Press "Enter" to skip to content

Sdílejte příspěvky v nejlepší čas

0

V online světě je mnoho marketérů, kteří se ve své práci soustředí na sociální sítě. K propagaci produktů a služeb jsou skvělé, prakticky zadarmo a velmi efektivní. Záleží ovšem nejen na obsahu, ale také na době, kdy příspěvky se sledujícím servírujete.
 
Toto se ale netýká pouze firem. Na internetu působí mnoho influencerů, blogerů a jednotlivců, kteří chtějí mít co nejvyšší sledovanost a co nejvyšší počet lajků a srdíček. I pro ty jsou následující informace velmi důležité, protože mezi záplavou přispěvatelů chtějí prorazit a dostat se na vrchol.
 mobil na dlani

Dokonalá doba pro nový příspěvek

Hubspot se rozhodl zjistit, které časy jsou pro prohlížení sociálních sítí nejfrekventovanější. Změřil proto statistiku kliknutí. To, na co přišel není nijak překvapivé. A výsledkem je:

  • sedmá hodina ráno,
  • devátá hodina večer a
  • neděle.

 
Přesně tak. Pro postování nového obsahu je nejlepší brzy ráno nebo pozdě večer. Je to více než logické, protože před prací lidé sledují novinky a večer před usnutím sledují, co se během dne událo. Co se dnů týká, není v nich velký rozdíl. Neděle sice vede, ale jen o pár kliknutí.
 sociální média u facebooku v smartphone

Dokonalá strategie

Jak se říká, statistika nuda je, má však cenné údaje. A právě ty nám říkají, že sdílet byste měli maximálně 5x během jednoho týdne. Budete-li publikovat častěji, množství kliknutí klesají. V záplavě obsahu na sociálních sítích se navíc ztratíte.
 
Soustřeďte se pochopitelně na kvalitu obsahu. Nezahlcujte uživatele hloupostmi jen proto, abyste jim něco dali. Poskytujte jim přínosné informace podané v hezké a zábavné formě. Využívejte obrázky, fotografie i videa. U vizuální podoby se zastaví více lidí. Čistý text tolik nezaujme.
 

Ptejte se svých čtenářů

Názory lidí, kteří vás sledují jsou velice důležité. Nebojte se jich čas od času zeptat, co by rádi viděli. Chtějí víc videí a návodů? Viděli by rádi více fotografií z pracovního procesu? Anebo chtějí poznat personál, který stojí za jejich oblíbenými produkty? Zašlete jim dotazník, anebo vytvořte anketu přímo na stránce Facebooku či ve stories na Instagramu.